Kadry
							Rozwój działalności gospodarczej zwykle prowadzi do konieczności zatrudnienia pracowników. Stosunek pracy jest relacją zachodzącą pomiędzy pracownikiem, a pracodawcą, w ramach której strony posiadają wzajemne prawa i obowiązki.
						
				
															Jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy w zakresie zatrudnienia jest prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników (dokumentacji pracowniczej). W zakresie obowiązków pracodawcy leży również kierowanie pracowników na badania lekarskie oraz organizowanie szkoleń z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
							Zatrudnienie pracownika wymaga dopełnienia wielu formalności. Najważniejszym elementem jest poprawne skonstruowanie umowy o pracę, która stanowi podstawę nawiązania stosunku pracy. Obok umowy o pracę należy przygotować informację o warunkach zatrudnienia, która jest szczególnie istotna w przypadku przedsiębiorców nieobjętych obowiązkiem tworzenia regulaminu pracy i regulaminu wynagrodzenia. Zawarte w niej zapisy wskazują pracownikowi jego uprawnienia i obowiązujące go normy. 
 						
				Cały okres trwania stosunku pracy wiąże się z obowiązkiem przygotowywania i prowadzenia rozmaitej dokumentacji, sporządzania zaświadczeń, rozliczenia urlopów, prowadzenia ewidencji czasu pracy oraz wielu innych czynności. Zadania te należy realizować rzetelnie i sumiennie, z uwagi na częste kontrole ze strony Państwowej Inspekcji Pracy.
Kadry
															
							Rozwój działalności gospodarczej zwykle prowadzi do konieczności zatrudnienia pracowników. Stosunek pracy jest relacją zachodzącą pomiędzy pracownikiem, a pracodawcą, w ramach której strony posiadają wzajemne prawa i obowiązki.
						
				
							Jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy w zakresie zatrudnienia jest prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników (dokumentacji pracowniczej). W zakresie obowiązków pracodawcy leży również kierowanie pracowników na badania lekarskie oraz organizowanie szkoleń z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
						
				
							Zatrudnienie pracownika wymaga dopełnienia wielu formalności. Najważniejszym elementem jest poprawne skonstruowanie umowy o pracę, która stanowi podstawę nawiązania stosunku pracy. Obok umowy o pracę należy przygotować informację o warunkach zatrudnienia, która jest szczególnie istotna w przypadku przedsiębiorców nieobjętych obowiązkiem tworzenia regulaminu pracy i regulaminu wynagrodzenia. Zawarte w niej zapisy wskazują pracownikowi jego uprawnienia i obowiązujące go normy. 
 						
				
							Cały okres trwania stosunku pracy wiąże się z obowiązkiem przygotowywania i prowadzenia  rozmaitej dokumentacji, sporządzania zaświadczeń, rozliczenia urlopów, prowadzenia ewidencji czasu pracy oraz wielu innych czynności. Zadania te należy realizować rzetelnie i sumiennie, z uwagi na częste kontrole z Państwowej Inspekcji Pracy.